Klantgerichte medewerkers

Landkaart of gps? Transistor radio of smartphone? Old school of ben je toch liever mee met de nieuwste aanpak? Klanten zitten al lang niet meer te wachten op de vriendelijke medewerker met de fake-smile én de standaarduitleg. Als klantgericht bedrijf is het zaak om in te zetten op iets wat niet iedereen kan bieden: waardecreatie door persoonlijke klantenservice. Enkel door klantgerichte medewerkers kunnen organisaties vandaag een meerwaarde creëren om zich te onderscheiden van hun concurrenten. Klant ‘denken’ is vooral klant ‘doen’. Sales New World helpt u hierbij.

Programma opleidingstraject “klantgerichte medewerkers”

Het opleidingstraject “klantgerichte medewerkers” kan enkel geboekt worden als in-company traject. In-company training of coaching onderscheidt zich van de open trainingen door de concrete vertaling van het programma naar uw bedrijfsomgeving.

 

In dit uniek opleidingstraject leer je onder meer volgende concepten in de praktijk toepassen:

  • Wat is klantgerichtheid?
  • Hoe kan je klantgericht communiceren?
  • Waarom pas je maar beter geen verkooptechnieken toe bij jouw klant.
  • Hoe en wanneer gedraag je je als ambassadeur, onderhandelaar, butler of strateeg?
  • Hoe ga je klantgericht om met conflict, slecht nieuws, klachten?

 

Voor wie?

Dit inhouse opleidingstraject is geschikt voor organisaties die klantgerichtheid denken en handelen willen implementeren in alle afdelingen van een organisatie. Cases, oefeningen en voorbeelden worden afgestemd op de specifieke leefwereld van de de deelnemers. Er is geen voorkennis vereist.

 

Hoe inschrijven?

U kan zich op diverse wijzen inschrijven. Bij voorkeur via onze website of via e-mail. U kan ook uw reservatie telefonisch meegeven op het nummer +32 (0)55/20 84 74. Een schriftelijke bevestiging van de inschrijving blijft steeds vereist. Na ontvangst van uw inschrijving krijgt u een deelnamebevestiging en een factuur. Ongeveer 10 dagen voor de start van de cursus ontvangt u eventuele bijkomende praktische informatie. Onze annulatie- en algemene verkoopvoorwaarden kunt u altijd raadplegen op www.salesnewworld/algemene-verkoopvoorwaarden.

 

Op zoek naar subsidiemogelijkheden?

Deze opleiding kan in aanmerking komen voor subsidiemogelijkheden via de KMO-portefeuille. Wilt u weten of uw onderneming in aanmerking komt voor subsidiemogelijkheden via de KMO-portefeuille? Klik dan hier.

Deze opleiding is erkend. Deelnemende medewerkers kunnen indien gewenst genieten van het stelsel van educatief verlof?  Meer weten over educatief verlof? Klik dan hier.

Schrijf snel in voor dit opleidings- en coachingstraject en maak van uw medewerkers klantgerichte ambassadeurs van uw bedrijf.

Meer info over ons aanbod aan opleidingen of coachingstrajecten ? Contacteer ons op +32 (0)55 20 84 74 of mail ons via info@salesnewworld.be

Meer weten